Секс VS Дитяча лопатка

% Кіра Зайцева, автор JustLady. % % %
% Поєднати приємне з приємним, плюс почати заробляти на цьому - і таке буває! Sztuka.ru - молодий проект молодих хлопців Саші Лисиной та Іллі Зуєва, які багато фотографують, красиво шиють і скромно продають те, що роблять. JustLady поговорив з Сашком про те, яке це - відкрити свій hand-made магазин.
���� VS ������� �������

JustLady: Я знаю, що ти багато чого перепробувала: бути і режисером, і екскурсоводом, і письменником, і фотографом. Як з'явилася ідея поєднати фотоблог з інтернет-магазином?

Саша Лісіна: Важливо відзначити, що я саме щось пробувала (наприклад, бути режисером), а кимось і правда була (фотографом, наприклад). Від усіх проб і помилок скупчився досвід, та й щось просто не хочеться кидати. Фотографія для мене - найпростіший спосіб донести, як я бачу те, що роблю (речі своїми руками). Але це не просто речі - в них закладено все моє світовідчуття. І я б не назвала Sztuka інтернет-магазином. Ми дуже локальні і аналогових. Скоріше це майстерня сімейної парочки.

JL: Найпопулярніший питання, мабуть: а як правильно вимовляється слово «sztuka»? Звідки воно у вас взялося і що означає?

С. Л .: Ну «штука». Але мені подобається говорити «сзтука», як пишеться. Ми були на виставці польського плакату в Пушкінському музеї. В основному це були афіші до виставки художників зі спільноти SZTUKA. Слово дуже сподобалося графічно, ну і те, що це «штука». Ну і запали на слово. На сайті докладніше написано.

JL: Як взагалі йдуть справи?

С. Л .: Потихеньку, і процес дуже подобається. Люди починають дізнаватися, придивлятися, з'являються постійні клієнти, а нам всього місяць!

JL: І про особисте. Чи такий страшний сімейний бізнес, як його малюють? Влаштовуєте з Іллею між собою «корпоративні» війни? Кричіть один на одного «дотримуйся субординацію! »?

С. Л .: Найважче, напевно, - відключитися від роботи, тому що завжди є, що зробити ще або що зробити краще, втомлюємося. Ілля покликав мене на побачення завтра, сказав: «Будемо як парочка по місту ходити, скільки можна працювати». Воєн немає, сказала щось необережно, потім підійшла, поцілувала. Мені подобається сімейний бізнес!

Секс VS Дитяча лопатка

Саша та Ілля за роботою. Фото: Євгенія Яковлєва

JL: Коли я розглядала речі у вас на сайті, мимоволі згадала, як у школі на уроках праці нас змушували шити всі ці фартухи, спідниці і т. П. Але у мене в підсумку все відлітало у відро для сміття, бо терпіння не вистачало на всі ці шви, лекала і всяке таке. У тебе таке буває?

С. Л .: У школі все було саме так. Зараз змінилося: мені подобається робити руками і я можу довго так медитувати. Треба переробити? Ок, перероблю! Для мене найскладніше - не закінчиться сьогодні те, що можна, а з переробками це може затягнутися до середини ночі, але кинути не можу.

JL: А, до речі, те, що ти шиєш прості про кроєм речі - це щось на зразок концепту або ..?

С. Л .: Майже весь одяг для «штуки» відшивала не я. За моїми ескізами в дуже невеликій кількості її шили на маленькому дружньому виробництві, я б фізично не встигла все зробити сама (до відкриття сайту - прим. JL). Думаю, концепт - це «простота = свобода». Крій в них, до речі, не найпростіший.

Секс VS Дитяча лопатка

JL: У вас дуже симпатичні тканини. Звідки ви їх берете і як вибираєте?

С. Л .: З миру по нитці. Поки ми не купували великий опт, тому шукали, де можна знайти якісно і не дуже дорого. Нам пощастило - навколо метро «Автозаводська» є дуже багато магазинів тканин і для малого опту. Найкращим виявився непоказний підвал у дворах.

Секс VS Дитяча лопатка

JL: Які бренди і дизайнери тебе надихають?

С. Л .: Досить багато. Мене надихають історії, подібні до нашої: маленькі майстерні, хлопці удвох або невеликим колективом роблять те, що люблять, і роблять це красиво. Найчастіше це не росіяни історії, але у нас теж такі стали з'являтися. Ось польські хлопці, які мені дуже подобаються: thisispapershop.com, або ось з Росії: voodoobooks.ru.

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gifJL: Є бажання засвітитися на модних подіумах, або ви проти лакшери-фешн-тусовок?

С. Л .: Не думали про це. Запропонують - подумаємо. Все залежить від заходи та людей.

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gifJL: І тим не менш, у Sztuka справжні наполеонівські плани, наскільки я знаю. Ось у вас навіть сайт англійською і в євро. Як успіхи по захопленню закордонних гардеробів?

С. Л .: Успіхи попереду, ми поки тільки знайомимося з людьми, яким подобається те, що ми робимо.

Секс VS Дитяча лопаткаСекс VS Дитяча лопатка

JL: А що ти, наприклад, ніколи не будеш шити? Або що найбільше не любиш в сучасному одязі, моді?

С. Л .: Я ніколи не буду шити щось з натуральної шкіри або хутра. У сучасному одязі не те що не подобається, я не розумію прагнення до «мііііілому». Мені здається, «миле» вбиває індивідуальність.

JL: Але твої сукні дуже милі! Що ти маєш на увазі під «милим»?

Секс VS Дитяча лопатка

С. Л .: Так, сукня в рожево-блакитну смужку зашкалівающе миле, це спеціально. Про інші речі я не сказала б, що такі вже вони милі. Вони прості, але сексуальні. «Миле» - це, блін, це складно пояснити, але в цьому немає сексу. Це як ... Зараз я підберу яке-небудь порівняння ... Як дитяча лопатка! Ні, почекай. Безешки є такі маленькі ванільних кольорів. Дуже милі, але вони сухі, нудотні, а тост з домашнім варенням не буде таким милим красивим. Але а) він безумовно смачніше, б) у тебе з цими тостом є багато спільного, він твій.

JL: Макаруни?

С. Л .:Ага, макаруни. Зрозуміла що-небудь?

JL: Ага, на зразок того, твоя улюблена дружина завжди сексуальніше всіх інших.

С. Л .:В ідеалі.

JL: І все-таки про ради експерта. Якщо я раптом теж захочу зробити щось на зразок Sztuka, що ти мені порадиш зробити в першу чергу або не пробувати в цій справі ніколи (в широкому сенсі)?

С. Л .:Думаю, нам рано щось серйозно радити - нагадую, нам всього місяць. Але, навіть виходячи з помилок, які ми вже зробили, нам потрібно було це зробити. Тому треба пробувати, робити різне, але розраховувати свої сили і розуміти, чим ти ризикуєш.

JL:Не боїшся конкуренції взагалі?

С. Л .:А вона є? Та ні, ми просто дуже багато працюємо і творимо свою історію, віримо, що вона унікальна. Хто її зрозуміє, той з нами. Тут по-іншому все працює. Місця всім вистачить.

Зніміть моє весілля негайно!

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Ось-ось новинні стрічки в соціальних мережах зарясніли нескінченними весільними знімками. Хтось сподівається, що до літа з'явиться функція "Відмовитися від весільного спаму", але для багатьох це питання насущен. Спеціально для них фотограф Андрій Шавін розповів JustLady, як знайти фотографа без зв'язків і підготуватися до фотосесії, і пояснив, звідки беруться страшні нареченої.
������� ��� ������� ����������!

JustLady.Чим відрізняється любитель від утвореного професіонала, фахівця? Відразу скажу свою думку: я не проти аматорів. Мені здається, професіонал консервативний, а любитель - художник. Ні?

Андрій Шавін.Взагалі професіонал - це людина, яка заробляє гроші за свою роботу. Любитель від професіонала відрізняється парком техніки, яка видає результат, підходом до зйомки. Коли у мене рекламна зйомка, я спочатку малюю для себе ескізи, консультуюся з дизайнером. Професіонал підходить до фотосесії як до техзаданию.

JL.Що в такому випадку дає освіту фотографу? Чи можна довіряти роботі такого фахівця?

Андрій. Освіта дає знання правил портретної зйомки, кадрування, ракурсів, знання про правильному світлі. Класика, одним словом. Але неможливо навчити творчо мислити, неможливо навчити інтуїції. Я освічена фотограф, але без практики я був би нуль. Потрібна практика, дуже багато практики. Необхідно самоосвіта: відвідування майстер-класів, виставок.

Зніміть моє весілля негайно!

У цій вередник можна дізнатися дружину славного хокеїста Христину

JL.Да ладно, кому це цікаво? Ти краще скажи, що в тренді, крім ліфтолуков?

Андрій. Популярність дійсно визначається зараз лайками. В масах популярна підтягнута фігура в дзеркалі, знята на айфон. Якщо говорити про щось більш художньому, то актуальність втратили фотошоп, ретуш, наворочені кольорові накладення, фільтри. Від цього, погодься, нудить. Поглянь на обкладинки журналів. Там все більше справжніх осіб. Повертаючись до розмови про професіоналізм, моє завдання - зняти персонаж так, щоб він виглядав дуже природно. Люди звикли вважати за недоліки зморшки або інші нібито недосконалості на шкірі. Але в цьому і є краса. Не досконало і штучної бездоганності, а в рухливості, легкої недбалості, в пікантному ваду.

JL.Незабаром стартує сезон весіль. Якою має бути ідеальна наречена?

Андрій. І ось знову. Не буває ідеальних наречених, буває поганої фотограф. Мені до душі прості, лаконічні сукні, добре прибрані волосся. Але якщо наречена на знімках вийшла страшною - геть з професії. Ідеальна наречена щаслива і не пам'ятає про камеру, не дивиться в неї. Я працюю у форматі репортажу, ніяких постановок.

Зніміть моє весілля негайно!

Гостям на весіллі теж потрібна увага

JL.Від чого ти отримуєш вище задоволення в роботі?

Андрій. Коли роботи викликають реакцію людини, яка не знає людей на фото. У цьому самий кайф.

JL.У тебе є власна колекція бекстейдж?

Андрій. Ні, я так не Маніаче. Сенс? Я дуже трепетно ​​ставлюся до особистого простору людей. Завжди попереджаю людини, якщо хочу розмістити його фотографію. Дійсно, є дуже смішні фотографії, але у мене є свій особистий кодекс, і він не дозволяє мені експлуатувати ці зображення в особистих цілях.

JL.Як знайти фотографа, якщо немає зв'язків?

Андрій. Є такий ресурс mywed.ru. Це спільнота, яка об'єднує фотографів з усієї Росії.

JL.Припустимо, мені сподобався хтось, що потім?

Андрій. Я завжди наполягаю на зустрічі. Дуже важливо попередньо познайомитися. Вам необхідно скласти техзавдання: що ви хочете отримати. Чим більше ви дасте йому інформації, тим краще результат отримаєте.

JL.Яку інформацію ти хочеш отримати?

Андрій. Я завжди запитую: "Хлопці, припустимо, перед вами ваш весільний альбом, які фотографії ви в ньому бачите?"

JL.На що варто звернути увагу при зустрічі? Що має насторожити?

Андрій. Вас не повинен відштовхнути його зовнішній вигляд. Часто люди творчих професій одягаються неформально. Але перебору НЕ дожно бути. Дивно, якщо вам буде ніяково перед гостями за нього. Потім потрібно вивчити його роботи, портфоліо, яке він принесе в якості презентації. Подивіться одне весілля цілком. Це краще, ніж багато кадрів з різних подій. Потрібно зрозуміти, скільки йому вдається результативних фотографій за одну зйомку. Раптом це два вдалих кадру за весь день.

Зніміть моє весілля негайно!

А в цій дівчині-креативного директора Matrix Мілу

JL.А подружитися необов'язково?

Андрій. Природно, важливо подружитися.

JL.У тебе бувало, щоб "пазл не зійшовся"?

Андрій. Близько 10% людей після мене продовжують пошук. І причина завжди - цінник. Це нормально.

JL.Як підготуватися до весільної фотосесії?

Андрій. Постригти чоловікові нігті, прибрати волосся з вух і носа. І нехай він поголиться старої бритвою - менше роздратування. Дівчина нехай захопить зручну запасну взуття, перевірену. Зазвичай весільне взуття - нові туфлі на підборах. А це не тільки мозолі, але й порушення кровоносної системи. Якщо спека, ви можете втратити свідомість.

JL.За який термін потрібно знайти фотографа?

Андрій. Не менше, аніж за півроку. У хороших фотографів вільних дат на літо вже навесні немає. Або вам має пощастити. Але навіщо на це сподіватися?

JL.А фотограф повинен просто вчасно прийти?

Андрій. Ні, я теж готуюся. Дізнаюся маршрут, яким ми будемо дотримуватися, і прогулююся нього заздалегідь - фотографую локації. Потім я відсилаю їх молодятам, і ми погоджуємо конкретні місця. Завдяки цьому весь наш час буде присвячено зйомці, а не пошукам і зайвою роз'їздів. Я вже вивчив усі місця і знаю, де хороше світло, мало людей і красивий вигляд.

Зніміть моє весілля негайно!

Хлопець боляче змахує на кореспондента з Першого Діму, а його обраниця-на Лізу з РБК

JL.Розкажи про фешн, про свою роботу в "Ламоде"?

Андрій. Який там фешн? Там конвеєр: предметна зйомка, зйомка на манекенах, зйомка на моделях.

JL.Хочу все знати про моделей! Їм подовжують ноги, зменшують талію?

Андрій. Є певний перелік ракурсів, який використовується, і все. У кожної речі є свій виграшний ракурс. Легка ретуш тільки на шкірі. У нас різні моделі, і всі вони дуже прості дівчата. Я працюю з моделями плюс, немає сенсу зменшувати їм талію, вони формами і хороші. І мені подобаються ці тенденції. Ми замовили манекен 48-50 розміру, який коштує 3 тисячі євро. І він актуальний, можу сказати.

JL.Сьогодні ти наш експерт, дай пораду нашим дівчатам.

Андрій. Чи не сутультесь. Як тільки ви розумієте, що бачите своє взуття, значить, у вас голова нахилилася - ви дивитеся вниз. Розправте швидше плечі. Навіщо ви показуєте всім навколо, що на вас тисне вантаж проблем?

Зніміть моє весілля негайно!

Щоб записати це інтерв'ю, редактору JL довелося пожертвувати свободою

JL.В яку дівчину закохається художник?

Андрій. Вона повинна посміхатися. Вона не дивиться телевізор, а слухає музику.

JL.Найдурніший питання фотографу?

Андрій. Який фотоапарат купити? Гаразд, відповідаю: потратьтесь і купіть універсальний об'єктив, який об'єднує в собі і ширококутний, і портретний, і довгофокусний, і макрооб'єктив. Ось тоді ви все зніміть, що хочете: і хмарочоси в Дубаї, і рибалок на Кубі, і квіточки в Таї.

JL.Тобі не набридло знімати весілля?

Андрій. Брррр! Та ні, звичайно. Я люблю людей.