Як зробити власний шапковий бренд

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Олена Харламова, випусковий редактор молодіжного видання, запропонувала спосіб заробити, якщо ви раптом опинилися в декреті, а ваша дитина задрімав.
��� ������� ����������� �������� �����

Олена Харламова: Вже майже місяць, як я в'яжу і продаю шапки. І протягом цього місяця мій день закінчується практично однаково - я довязивайте чергову шапку, стираю її і розкладаю сушитися. І мені це шалено подобається. Особливо цей останній етап - мокрі шапонькі так круто пахнуть шерстю, а ще не пришиті ниткові хвостики немов пуповини тягнуться з шапкового масиву.

Все так несподівано і швидко закрутилося. Ці кілька тижнів пролетіли як одна мить - шапки, нитки, зустрічі, дзвінки, листування @. @

А почалося все з цієї фотки в інстаграмме: (до речі, там я cheebis - можете додаватися і стежити за моїм життям)

Як зробити власний шапковий бренд

Моя колега Катя запитала, приймаю я замовлення. Тоді це питання я не сприйняла всерйоз, але в голові вже завівся черв'ячок. Сидів він у мене там ще тиждень, після чого я вирішила спробувати сфотать шапку професійно. До того моменту вже готова була і дитяча версія. Так вийшла невелика домашня фотосесія, на якій ми з Маркой демонструємо шапки.

Як зробити власний шапковий бренд

Ну а далі понеслося @. @ Всі рекламні фотки були готові, текст складений, все було завантажено в соціальні мережі, залишалося тільки натиснути кнопочку "відправити". І тут череда сумнівів захопила мій мозок - а раптом нікому не сподобається, раптом закрітікуют, раптом, раптом @. @ На що мій чоловік сказав - ти чого, все круто! І ми натиснули.

На наступний день я вже продала шапку, в якій була на фотке і отримала замовлення ще на декілька. Тут же було вирішено скупити всі варіанти кольорів пряжі, що ми і зробили ввечері.

Як зробити власний шапковий бренд

Все відмінно закрутилося-закрутилося, але той черв'ячок, який колись оселився в моїх мізках, жадав розвитку подій, а моя маркетингових-дизайнерська сутність не давала спокою. Ще на початку шляху я придумала назву "Простошапкі", потім накидала на зошитовому листі логотип і домовилася з колегою Ірою, що вона намалює його у векторі. Тоді я вирішила, що не зможу сама це зробити, тому що на моєму макбуки варто Ілюстратор, але я їм погано володію, а рідний мені Корел Дро під Мак не роблять. Вирішила я так і засумувала, адже був вечір п'ятниці, а з Ірою можна було б зустрітися тільки в понеділок - в підсумку вихідні пропадали @. @ Посумувавши так хвилин 15, я взяла себе "на слабо" і намалювала в чортовому Ілюстраторі логотип за півгодини: )

Як зробити власний шапковий бренд

Ну а далі хвиля натхнення захлеснула вже нас з чоловіком. На наступний день ми отримали згоду від друзів Сергія і Марини, що вони візьмуть участь у нашій шапкової фотосесії. Вийшло круто!

Як зробити власний шапковий бренд

Як зробити власний шапковий бренд

У той же вечір придумали, надрукували і виготовили етикетки, створили акаунт у соціальних мережах і виклали все нові фотографії. І знову залишалося натиснути одну кнопочку, щоб всі друзі побачили наш новоспечений бренд - правда, цього разу ні краплі сумніву не було, внутрішній черв'ячок сидів задоволений і посміхався.

З минулого тижня "Простошапкі" стали продаватися в дизайнерському магазині, а попереду у нас купа ідей, нових фасонів і класних фотосесій.

Спасибі синові за натхнення і хороший сон.

Як зробити власний шапковий бренд

Спасибі сім'ї Харламова за Просто Шапку від неспроста замерзлого редактора JustLady.

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Марина Огнетова, дружина реп-виконавця Dino MC 47, віднедавна почала випускати власну лінію одягу by Mishanya. Від будь-яких інтерв'ю вона поки відмовляється: "Рано говорити - потрібно працювати", але обмовилася Justlady, як створити талію, якщо її немає, навіщо потрібен інстаграм і як догодити парижанці.
��� �������� ���������: �������� � ���������� ������� ���������

Mishanya: Все почалося з сукні. Я хотіла пошити на замовлення і шукала підходяще ательє. На руках була тканину, а в голові задумка, яку сукню я хочу. Зрозумівши, що ніхто не зможе втілити мою ідею, я згадала, що вмію шити :)

За одну ніч я пошила собі плаття, поки чоловік був на гастролях. Виклала в інстаграм і твіттер, реакція моїх читачів мене здивувала і надихнула на нові ідеї.Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Зізнаюся чесно, фігура у мене не ідеальна, але вміння підкреслити свої достоїнства і приховати недоліки - ось запорука успіху. Модель моїх суконь розроблена так, що силует виглядає як виточена статуетка, глибокі защипи в області талії, візуально збільшують груди. Широкий пояс, створює талію, навіть якщо її немає. Оголена спина і закрита груди виглядають дуже сексуально. Завершує образ милий бант аля «бебі-долл», який робить плаття грайливим і не таким суворим.

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Зрозумівши, що сукня вдалося, і посипалося багато замовлень, я вирішила відшити модель в декількох колірних рішеннях. Я закупила тканину, фурнітуру, а сукні відшила портная вищої категорії за моїми лекалами. Тепер сукні можна придбати в шоу-румі в самому центрі Москви. Посипалися замовлення на випускні, на реєстрації шлюбу та інші події. Зараз я шию плаття на замовлення для клієнтки з Парижа.

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Потім я зрозуміла, що давно хотіла накидку з капюшоном, під каблук і джинси - річ для мене незамінна! І я придумала дуже просту, але в той же час стильну штучку, з нарочито необробленими краями, швами навиворіт, великим капюшоном і спущеними рукавами. У такому кардігані я відчуваю себе затишно, але при цьому сексуально. Забренділа спину декорацією у вигляді букви М. Зараз кардигани by Mishanya розкуповуються як гарячі пиріжки через групу в контакті. У мене є вже помічниця, яка обробляє замовлення.

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Я кожен день закуповую тканини різних кольорів, імпровізую з колірними рішеннями.

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Настя Ковальова в комбінезоні by Mishanya

Як народити росіянок: інтерв'ю з дизайнером Мариною Огнетовой

Айзе Долматова сукні Мишани припали до душі.

Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові

% Настя Слон, автор JustLady. % % %
% Анатолій Пеньков, московський стиліст-перукар, розповідає JustLady, що робити з обгорілими волоссям, в який колір фарбуватися і як укладати волосся в цьому сезоні.
������������ ������: �������� �� ��������� ��������� ���������

JustLady. Після відпустки волосся, природно, вигорають. Як привести їх в порядок? Повернути первісний колір або, якщо новий відтінок подобається, зберегти його?

Анатолій Пеньков. Пошкоджені, сухе волосся на сьогоднішній день не є проблемою, оскільки багато марки професійної косметики по догляду за волоссям пропонують різного роду процедури лікування: від зволоження і живлення до максимального відновлення структури.
% Якщо ви хочете поліпшити стан волосся, зберегти набутий відтінок або повернути колишній колір, можна зробити тонування, елюмінірованіе, ламінування, біоламінування або провести процедури лікування.
JL. А чи можливо надати натуральним або пофарбованим волоссям ефект вигорілих? Наскільки це зараз актуально?
А.П.Так, можливо. Майстри за допомогою професійних барвників і своєї фантазії можуть створювати будь-які кольори і відтінки, грати з пігментом і робити саме те, що хочуть клієнти. У тому числі існують і вузьконаправлені барвники, що працюють на досягнення конкретного ефекту, наприклад ефекту вигорілого волосся.
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
% На сьогоднішній день це одна з найбільш часто використовуваних технік в комерційному фарбуванні (фарбуванні в професійних салонах). На цій ідеї заснована найбільш модна й актуальна техніка-брондірованіе.
JL.Розкажіть, що це таке.
А.П. Слово bronding утворено від злиття "brown" і "blond". Ідея фарбування полягає в тому, щоб передати максимально натуральний перелив від темних глибоких коренів до більш світлим або блондинистим кінців. Видів брондірованія існує багато. Але це завжди перехід кольору від більш темного на коренях до більш світлого на кінцях-від гіркого шоколаду до кави з молоком; від темно-русявого до пшеничного або медового. Це може бути як м'який і практично непомітний рівномірний перелив по всій довжині, так і окремо виділені, підкреслені зони. Наприклад, імітація сонячних відблисків у волоссі. Або зональне підкреслення пасом.
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
% Скільки майстрів, стільки й варіантів виконання техніки брондірованія може існувати. Але основна ідея залишається тією ж.
JL. Цю техніку застосовують при фарбуванні не тільки в натуральні кольори?
А.П. Так, у цьому сезоні майстри креативу на тему яскравих кольорів і відтінків, аж до неприродно яскравих. На волоссі можна побачити рожевий, бірюзовий, всі кольори веселки.
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
Заквітчана прерія: інтерв'ю зі стилістом Анатолієм Пенькові
JL.Ми поговорили про колір. А які образи зараз актуальні?
А.П.Тренд поточного сезону - природа і все, що з нею пов'язано. А найактуальніший жіночий образ - дівчина з прерій. Дівчина, яка виросла на природі і на волі, яка не знає, що таке фен, прасування для волосся і укладальні кошти. Волосся якої струмують злегка недбалими локонами.
JL. Тобто така штучно створена недбалість? Як можна домогтися такого ефекту?

А.П. Як одна з ідей. Намагайтеся створити максимальну рухливість у волоссі за допомогою пружних локонів, кучерів, завитків максимально натурального вигляду. Нехай навіть у досить неохайному виконанні. Плетіть різноманітні коси, накручуйте волосся на плойки, щітки, використовуйте стайлінгові кошти.