Банановий кекс-Пекс-фекс!

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Росіянкам, що мріють про легких сукнях і босоніжках, необхідно набратися терпіння. Пропоную купити свіжі квіти, записатися на педикюр і спекти чарівний банановий кекс. Весна ось-ось настане, де ваш настрій? Зберіться!
��������� ����-����-����!

Одного разу я дивилася, дивилася на переспілі банани і вирішила, що пора їм або відправитися у відро для сміття, або стати частиною чогось прекрасного. Потім відкрився холодильник, і я зрозуміла - бути кексу.

Наш кекс буде складатися з наступного:

  • % 2 переспілих банана;
  • % 200 г. сметани;
  • % 250 г. борошна;
  • % 150 г. цукру;
  • % 3 яйця;
  • % 1 ч.л. какао;
  • % Соди на кінчику чайної ложки;
  • % 1 ч.л. кориці.

Банановий кекс-Пекс-фекс!

Почнемо з того, що розімнемо банани вилкою і додамо до них сметану. Потім просеем борошно. Змішаємо її з содою, корицею і какао. Яйця з цукром збиваємо в піну. Додаємо до них половину борошна, перемішуємо. Втручаємося банани зі сметаною і борошно. Добре перемішуємо.

Банановий кекс-Пекс-фекс!

Дивимося. Повинна вийти консистенція густої сметани. Раптово згадуємо, що у нас завалялася жменька волоських горіхів. Втручаємося і їх, радіючи своїй винахідливості. Потім потрібно вилити наш майбутній кекс в форму. І відправити його у вже розігріту до 180 градусів якимось чарівником духовку. Випікаємо рівно стільки, скільки йде урок у школі. Ну не могли ж ви подорослішати настільки, щоб забути?

Банановий кекс-Пекс-фекс!

А це наша дах. Харчуємося так, щоб вона не поїхала.

За цей час думаємо, як ми харчуємося. Не допускаємо чи в раціоні всякої гидоти? Приходимо до думки про те, що наша їжа стає частиною нас. Потрібно поважати те, що плануєте з'їсти. З поваги до себе. Їмо якісні, свіжі продукти. Їмо для здоров'я і краси. Їмо різноманітно. Вимочений, заморожена, размороженная картопля фрі не викликає поваги, адже так? І кола теж. Її взагалі думаючі люди бояться.

Банановий кекс-Пекс-фекс!

Ось і він, наш красень готовий. Припудрите йому спинку і насолоджуйтеся.

І, нагадаю, свіжі квіти на столі, під столом такий же педикюр.

Щось сирників захотілося, так?

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Масниця - час пекти млинці і неодмінно викладати їх фотографії в інстаграм. Але якщо ви недотепа, як я, і ваш десятий млинець виходить грудкою - приготуйте сирники!
���-�� �������� ����������, ��?

Перш ніж приступити до приготування, хочу побути занудою і нагадати очевидне: кожна людина має потребу в білку. А якщо точніше, добова потреба така: на кілограм ваги - 0, 4 - 0, 8 грамів. Не забувайте про це.

Щось сирників захотілося, так?

Молоко - ідеальний продукт. Воно містить повноцінні жири, білки і вуглеводи. Кисломолочні продукти теж хороші. Особливо для тих, хто не переносить лактозу - молочний цукор. У таких продуктах він розщеплюється бактеріями. Якщо спростити, то стакан молока або кефіру принесуть нам одну третину денної норми кальцію.

Щось сирників захотілося, так?

Наш герой сьогодні - сир. Всі знають, як виготовляється сир? Велика частина вуглеводів залишається в сироватці, а білок і жир потрапляють в сир. Получется концентрований, корисний молочний продукт.

Отже, сирники. Сирники - це диво. Тому що сир в них піддається незначній тепловій обробці, завдяки якій білок і кальцій засвоюються ще краще ніж з молока.

Щоб приготувати 16 сирників нам знадобляться:

  • % 500 г сиру;
  • % 2 яйця;
  • % 5 ст. ложок борошна (без верху);
  • % 2 ст. ложки цукру;
  • % 3 ст. ложки рослинної олії;
  • % Якщо любите родзинки - додайте неодмінно.

Розімніть сир виделкою, додайте в нього яйця, всипте цукор і ретельно перемішайте. Вмішайте борошно. У підсумку, у вас вийде однорідна маса.

% Поставте розігріватися сковороду. У цей час, виліпити з отриманої сирної маси ваші сирники: спочатку обкатайте кульки в борошні, а потім злегка розплющите.
Щось сирників захотілося, так?
% Викладіть сирники на сковороду і злегка обсмажте з двох сторін. Не довше двох хвилин. Зберігаємо вітаміни!
Щось сирників захотілося, так?
% Присипаємо готові сирники цукровою пудрою і подаємо зі сметаною, ягодами або фруктами. Споживаємо третину добової норми кальцію і радіємо!

    Редактори JustLady про свій останній відпустці

    % Аня Тю, автор JustLady. % % %
    % Редакція JustLady, поїдаючи полуницю в останній травневий день, одноголосно прийшла до висновку, яке чудове слово "відпустка" і згадала свої останні поїздки. Але працювати, зрозуміло, редакції більше подобається.
    ��������� JustLady � ����� ��������� �������

    Анна Котаіс: Останній формальний відпустку я провела в Цюріху, який вже майже як другий дім. Гуляла з собакою і одним уздовж річки і ходила на ентервью. Марно. А останній нормальний відпустку провела в Амстердамі і цілими днями збирала квіти, плела вінки і читала вірші, якщо ви розумієте, про що я.

    Редактори JustLady про свій останній відпустці

    Амстердамська тварина

    Кіра Зайцева: У мене був курс молодого бійця. Прямо можна було фільм знімати "Залишитися в живих", тому що я близько тижня жила в селі під Воронежем. Я взагалі люблю, коли мені вдається влаштовувати собі, міському задохликов, подібну струс. Загалом, я вчилася розводити багаття, ходила по болотах (тут я, звичайно, перебільшую) в калошах, рубала дрова справжнім сокирою, паралельно читаючи "Злочин і кара" Достоєвського, і показувала москвичам, як волжанки вміють ловити рибу. А, ще брала участь у традиційному шотландському конкурсі "Хто далі за всіх кине колода".

    Настя Слон: Травневі вважаються? Поїхали до Києва, бо я там не була, і це столиця мого хлопця. І чудове місто. Недалеко і недорого. Роздивлялася яєчка на великодньому фестивалі. Дивилася "Назад у майбутнє" українською, пила "Лагавулін" і їла салат з фуа-гра. Запізнилася на потяг. А ще ми пройшлися по всіх бутіках, і я приміряла всі лакшери сонячні окуляри, сонце було. Мені ось ці сподобалися, але ми не встигли за ними повернутися.

    Редактори JustLady про свій останній відпустці

    Alexander Wang

    Аня Тю: Хоча я перебуваю в досить похилому віці, мій перший відпустку трапився зі мною в минулому місяці. І тривав він 4 дні. Або 3. Я поїхала в чудовий російський місто на букву О. Та так вдало, що по поверненню не змогла згадати пароль від робочої пошти. Робила я там нічого. А до цього майже місяць жила в Таїланді, в районі для втекли з країни американських пенсіонерів, але працювала так старанно, що запам'яталися тільки колективні сніданки, де дуже і дуже багато їли.

    Редактори JustLady про свій останній відпустці

    Веселе місто-сад з привидами

    Кіра Зайцева: Забула додати, що ще ми з моїм Миленочка розгрібали сінник.

    Анна Котаіс: А я їла гриби і гуляла по каналах. Але цензура таке не пропустить. До речі, трюфеля це були. Мексиканські.

    Настя Слон: А я порося гладила!

    Аня Тю: Везе вам всім.