Давайте потанцюємо: інтерв'ю з Наталею Юрков

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Наталія Юркова розповідає JustLady, навіщо ходити на танці, як знайти свій напрямок і заробити на цьому.
������� ���������: �������� � �������� �������

JustLady.Для розігріву, що таке танець?

Наталія Юркова. Рух, експресія, емоції - життя. Інше життя. Команда, яка стає сім'єю.

JL.А можна за допомогою танцю вирішити якусь психологічну проблему?

NY. За освітою я соціальний працівник, запевняю, що можна: пропадає скутість, невпевненість. Новачки завжди запитують: "А чи зможу я? А раптом у мене не вийде?". Через місяць занять у дзеркала, вони самі бачать результат - рухи стають розкутіше, вільніше. Якщо людина неврівноважена, агресивний, як варіант, йому підійде танець крамп, в якому він зможе виплеснути емоції, отримати не тільки фізичну, а й психологічну розрядку. Або, навпаки, релаксирующие танці. Це до питання вибору і експерименту в тому чи іншому стилі.

Часто дівчата з комплексами, що їхня фігура не ідеальна, соромляться йти танцювати, на ділі вони виявляються дуже енергійними, рухливими. Звичайно, підвищується самооцінка.

Будь танець - це своєрідний психотренінг, позбавлення від внутрішньої дисгармонії. А коли це відбувається командно, синхронно - не може не йти на користь.

Давайте потанцюємо: інтерв'ю з Наталею Юрков

JL.Що ще можна отримати від танцю?

NY. Танцюючи постановочний номер, виконавець проживає цілу історію, програє сюжет, пропускає через себе багато тих емоцій, яких так не вистачає в буденності навколишнього життя. Танець розвиває координацію, приводить організм і фігуру в тонус, заряджає енергією, позбавляє від ліні - відкриває друге дихання. Дуже підвищується працездатність. А ще багато хто використовує походи в школу танців, щоб завести нові знайомства, розширити коло спілкування.

JL.Як почати танцювати?

NY.У дитинстві я не займалася танцями через протипоказань по здоров'ю, була обмежена у фізичних навантаженнях. З віком мій організм відновився, і я задалася метою знайти школу танців. Мені пощастило з хореографом, це дуже важливо. Вона зазначила мої здібності: запрошувала на змагання, міські заходи. Так я почала заробляти на танцях, хоча спочатку не ставила собі таких завдань.

З досвіду можу сказати: спочатку потрібно підібрати місце, в якому ви будете займатися. Якщо не любите відчувати себе новачком - стартуйте в групі, де кожен прийшов вперше. Не потрібно відкладати, вигадувати перешкоди, начебто дощу або покупки нової форми. Якщо в перший раз ви прийдете через силу, то потім це так затягує! Виходить, старт - найголовніше. У процесі ви зможете усвідомити, що у вас непогано виходить і почати розвиватися в цьому напрямку вже професійно. У цьому, звичайно, повинен допомогти викладач.

Давайте потанцюємо: інтерв'ю з Наталею Юрков

JL.На якому рівень викладання у фітнес-клубах?

NY.Це не школа танців, звичайно. Навчання базовим, мізерним рухам. Підходить для тих, хто хоче урізноманітнити відвідування фітнес-тренувань. Я пробувала кілька разів - не те. Треба йти в спеціалізований заклад, де величезний вибір напрямів, викладачів. Де буде складна, незвичайна хореографія по останнім тенденціям. Сумніваюся, що в спортивному клубі ви зустрінете хорошого постановника - йому просто не резон туди йти. Ну і знову ж енергетика: чергуючи в програмі танці з вправами ви отримаєте хорошу фігуру, але таких вражень і заряд емоцій, які дають танці - ні. У людини може навіть спотворити уявлення про це мистецтво.

JL.У танцях є якісь вікові обмеження?

NY.Тільки медичні протипоказання. Зі мною часто займалися зрілі жінки, і я бачила, які емоції їм приносять танці. Не потрібно думати, що якщо вам за тридцять, то підійде тільки йога. Будь-яка жінка може знайти свій напрямок, свій танець.

Давайте потанцюємо: інтерв'ю з Наталею Юрков

Ура! Друге місце серед 37 команд.

JL.А як знайти свій напрямок?

NY.Для цього існують відкриті уроки, де можна приміряти танець, відчути його. У кожному напрямку своя манера, стилістика. Руйнуються стереотипи: припустимо, гоу-гоу багато хто вважає "брудним" танцям, але коли ви самі пробуєте його, розумієте, що ніякої вульгарності в ньому не укладено.

JL.Як змінюється життя, коли в ній з'являється танець?

NY.Дивлячись наскільки ви готові впустити танець в неї. Як мінімум, знаходиш зовсім нові емоції. Частіше - змінюється спосіб життя. У моєму ж випадку танець обернувся справжньою родиною.

Хочете Барбі - ви її побачите: інтерв'ю з треш-зіркою Кариною

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Карина Бурда розповідає JustLady, як правильно носити маску идиотки, зняти фільм про гламур і чому Росія загнана в кут.
������ ����� - �� �� �������: �������� � ����-������� �������

У перший раз я побачила Каріну на зйомках передачі про блондинок. У нас було завдання зобразити протилежності: я - розумна блондинка, Карина - навпаки. Коли вбрана в ляльку Карина з'явилася на знімальному пощадке, я зрозуміла, що ми обидві без праці впораємося. Але коли вона почала говорити, мені згадалася моя директор школи: ті ж менторські інтонації в голосі, суворий погляд, навіть жестикуляція. Я злякалася. А після "Камера, мотор, почали!" Каріна надула губки і заплескала очима.

JustLady.Коли і як все почалося?

Карина Барбі.Я з дитинства відчувала себе зіркою, і мені було начхати, що це не так. Відчувала себе принцесою: "Я народжена, щоб сяяти, для якоїсь особливої ​​життя". Тому, коли мені виповнилося 17 років, я зрозуміла, що моє місце не в провінції і відправилася на підкорення мегаполісу. Приїхала до Москви, зняла кімнату навпіл з дівчиськом, почала працювати - танцювати в клубах. Живучи в Караганді, я вела електронний щоденник, який був дуже популярний - бив усі рейтинги. Багато хто навіть сумнівалися, існую я насправді. Для тих, хто не вірив, я написала пост, в якому повідомляла, що приїжджаю до Москви і вказала дату, час, поїзд і вагон. І люди прийшли. На наступний день мої фотографії заполонили весь інтернет. Такою популярністю не може похвалитися навіть Мадонна - з першого кроку у мегаполісі мене зустрічали папараці.

Хочете Барбі - ви її побачите: інтерв'ю з треш-зіркою Кариною

Боязкий редактор JustLady Аня під натиском Карини Барбі на зйомках передачі

JL.А як ти опинилася в телевізорі?

К.Барбі.Спочатку мене запросили в передачу "Секс з Анфісою Чеховою", випустили і понеслося: проекти, рекламні пропозиції - я стала обличчям відразу декількох магазинів.

JL.А про що був сюжет в "Сексі"?

К.Барбі.Про яскравих людей, які живуть не як усі. Про мій еротичному епатаж: про те, що я можу станцювати стриптиз де завгодно. Я люблю шокувати людей, дивитися за їх реакцією.

JL. Як народилася Барбі?

К.Барбі.Я завжди любила яскраво одягатися, з ранніх років перефарбувала волосся в блондинку. Однокласники почали називати мене Барбі. І тоді я спеціально почала опрацьовувати цей образ: хочете Барбі - ви її побачите.

JL. Ти неслухняна Барбі?

К.Барбі.Нещодавно на "Росії-1" у програмі "Люблю не можу" трапився такий скандал: спочатку вийшла Олеся Малібу і відразу піддалася нападкам ведучих, але дала їм відсіч, в цей час хлопець із залу вибігає і обливає її водою. Наступною вийшла я, вже попереджена. З провідними теж довелося посперечатися: порадила зробити їм ліпосакцію. Тут знову виходить цей хлопець, і я розумію навіщо. Я сиділа на великому стільці і закрилася їм від нього, в наступну секунду стілець полетів у нього. На цьому я не зупинилася: на столі у провідних лежали фрукти, які теж пішли в хід. В результаті мене скрутили два охоронці. Це нагадало мені затримання Япончика. Зі мною була моя команда, які знімали відео і фото, але працівники "Росії" це все відібрали. У підсумку, в ефірі взагалі нічого не показали. Бо не за їхнім сценарієм. Я ніколи не працюю за чужим сценарієм.

Хочете Барбі - ви її побачите: інтерв'ю з треш-зіркою Кариною

"Блондинки з Караганди" в обіймах любителя епатажу і правди Микити Джгурди

JL. У тебе є команда, яка над тобою працює?

К.Барбі.Так, фотографи, оператори. Я директор продюсерського центру, який дістався мені від чоловіка. Ми організуємо різні корпоративи, свята, знімаємо кліпи. Я сама себе просуваю, вся популярність, яка навколо мене - вона справжня, чи не куплена. Багато разів я спостерігала "зірочок", які зняли два кліпи, їх зробили провідними якого-небудь хіт-параду, а через місяць і слід прохолов - на їх місце приходять нові. Ті, які хочуть популярності і готові платити за те, щоб на них дивилися. Але самі вони банальні - не приносять популярність, рейтингів. Шоу-бізнес - це конвеєр, який викачує гроші. Але якщо ти сам робиш рейтинги - шоу-бізнес платить тобі, ти потрібен шоу-бізнесу.

JL. Що приносить тобі заробіток, якщо на ток-шоу, які ти відвідуєш не платять?

К.Барбі.На ток-шоу платять тільки ведучим. На них ходять, щоб підвищувалася впізнаваність, щоб дорожче коштували твої корпоративи, твоя поява на вечірках. Чим частіше ти світишся - тим дорожче стоїш. У мене своя шоу-програма для закритих вечірок для дорослих - дуже відверта, не для слабкодухих.

JL. Яким проектом ти зайнята зараз?

К.Барбі.Випуск повнометражного фільму "Відеоенциклопедія гламуру: життя в рожевому кольорі". Фільм про життя гламурних дівчат, про їх турботи. Це буде такий стьоб над гламуром - в картині він буде дуже концентрованим. Я знімалася у режисера Віталія Манського в одній з трьох головних ролей, подивилася як створюється кіно і вирішила запустити повністю свій проект. Я знаю, що людям не цікаво дивитися правильне, шаблонне, відполіроване.

Хочете Барбі - ви її побачите: інтерв'ю з треш-зіркою Кариною

Часом Карині надокучає образ Барбі.

JL. Ти багато працюєш на підтримку образу Барбі, чи не втомилася?

К.Барбі.Якщо справа вибрано правильно, то воно і є джерело енергії. Кожна людина зобов'язаний домогтися більшого у своєму житті. Коли він лежить на Дван - він деградує. Я завжди пам'ятаю, що за моєю спиною люди, які не дрімають, працюють і чекають моменту, щоб обійти. Чим вище я піднімаюся, тим більше у мене з'являється нахабства, обережності, хватки. Це прийшло з досвідом і з часом. Мені шкода середній клас, жителів Росії. Наша багатюща країна загнана в кут, всі активи виводяться за кордон: нафта перекачується, газ виводиться. По суті для наших це все має коштувати копійки. Практично всі люди живуть за однією схемою: дім - робота, у них немає прагнення кудись підніматися, для мене це гірше смерті - живуть як планктони.

JL. Тобто ти не плануєш створювати свою сім'ю?

К.Барбі.Мої діти - це мої проекти. Я беруся за новий, доводжу справу до кінця і випускаю у вільне плавання. Це і є моє дітище, яке я холю, плекаю, вирощую. Спочатку з'являється ідея, потім однодумці, фінансування, народження. Не обов'язково діти - це кров і плоть. Мої діти - це треш-поп-група "Блондинки з Караганди", в якому бере участь моя мама, група "Дзеркало" - нові "Тату", хлопчик 16 років Кирило Андержанов, який стане новим кумиром молодих дівчат і ще один проект - реінкарнація Майкла Джексона.

JL. Ти з нуля створюєш проекти?

К.Барбі.Так. Я вивчаю ринок, виробляю стратегію. На ринку шоу-бізнесу є кілька ніш, категорій. Я проробляю проекти так, щоб зайняти всі ніші. У сукупності вони - 100% аудиторія.

Хочете Барбі - ви її побачите: інтерв'ю з треш-зіркою Кариною

Улюблене заняття Карини - подорожувати по каналах.

JL. Чи не допускаєш, що з віком тобі захочеться "крові і плоті"?

К.Барбі.Я вважаю, що кохання в приходить тільки раз в житті, і вона в мене була - і я вдячна долі за це. Цю людину більше немає поруч, але я стала набагато сильніше, досвідченіше, мудріше. Я продовжую справу коханої людини - і в мене тільки це в життя. Мене не приваблює роль дружини.

JL. Як рідні ставляться до твоєї творчості?

К.Барбі.У мене сучасна сім'я, яка підтримує всі проекти та починання. Я всіх перевезла до Москви - маму, тата, бабусю і собаку. Вони пишаються мною.

JL. У коментарях до твоїх постам в мережі багато агресії, як ти реагуєш на неї?

К.Барбі.Я сама провокую людей на це, тому що чим більше коментарів, тим вище рейтинг. Кілька років я вивчала психологію і опанувала мистецтвом маніпуляції людьми. Людина пише гидоти, але не йде з моєї сторінки, ще й розповідає знайомим про неї. Мені не важливо хорошу думку чи погане, головне - про мене говорять. Багато людей, які стали моїми компаньйонами дізналися про мене так само, їм говорили: "Подивіться на цю ідіотку". У реальності дізнаються, що я інша, просто граю роль. Я в масці, яка захищає мене від людей. Ніколи не ображу людини перша, я не зла людина. Мене здатний розгледіти не кожен, тільки той, хто має досвід у житті.

JL. Ти щаслива?

К.Барбі.Для мене справжнє щастя - це втекти на острів і не бачити нікого. Люди так дістають ...

JL. Чим усе закінчиться?

К.Барбі.Я стану легендою. Треш-легендою.