У автора Білочка

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Коли я запитала у племінника, на що це схоже, він відповів - на білого ведмедика. Хлопець сказав - на вовка, а мама: "Ой, відчепися, а". Тоді я вирішила розшукати автора картини, який називає це білкою, і запитати, як живуть сучасні художники, чи можу я сама намалювати картину і чи потрібен талант.
� ������ �������

Знайти художника виявилося вкрай легко, а домовитися про інтерв'ю з ним - неймовірно. Його звуть Jenya Klazki, і його картини йдуть в "Кольоровому" з тією ж швидкістю, що Макфлурі на Манежній площі влітку. У бесіді він абсолютно не зацікавлений, тому що говорити хай і про улюблену справу йому ніколи - треба створювати Белочку. Але одного разу він все ж мені відповів. Стиль нашої белочей бесіди повністю збережений.

JL: Білочка-білочка! Це кричать мільйони наших читачів.

Jenya Klazki:Привіт!

JL: Привіт же!

Jenya Klazki: Я не забув про вас. Я думаю.

JL: Подумай про народження Білки!

Jenya Klazki: Не можу. Як ти собі це уявляєш? У всіх свої думки і відчуття. І я не хочу щоб знали про мої.

JL: Жадина, чи що?

Jenya Klazki: Ні.

JL: Але про процес розповісти - не означає ділитися відчуттями.

Jenya Klazki: Якщо я все розповім, то пропаде містика. Процес дуже простий: я їх придумую. І малюю. Це і є процес.

JL: А ти закінчував щось художнє?

Jenya Klazki: Так. Худграф.

JL: А до них що ти малював?

Jenya Klazki: Це теж нецікаво. Різне. Інопланетян малював один час.

JL: Твої білки - це і є інопланетяни. Інопланетні білки.

Jenya Klazki: Напевно. Але ті були зеленими.

JL: Скажи, з вигляду вони не схожі на білок, ти ж розумієш це. Але називаєш їх білками. Інтереснічаешь так?

Jenya Klazki: Ось це були перші білочки:

У автора Білочка

JL: Інша справа.

Jenya Klazki: Зараз вони трохи інші.

JL: Оволчілісь.

Jenya Klazki: Але це той же образ.

JL:Як давно ти їх малюєш?

Jenya Klazki: Років 9.

JL: Ого!

Jenya Klazki:З проміжками. У Москві я дуже довго нічого не малював.

У автора Білочка

JL:Розкажи, яким ти бачиш світ? Або Москву, наприклад.

Jenya Klazki:Звичайним. Звичайна.

JL:Просто я хочу зрозуміти: ти Інший, або простий хлопець, який малює білок.

Jenya Klazki: Простий.

JL:Не вірю.

Jenya Klazki: У метро я особливо нічим від інших пасажирів не відрізняюся.

JL: Ти будуєш простака. А сам той ще.

Jenya Klazki: Так?

У автора Білочка

JL: Коли я побачила білок вперше, подумала: цей художник божевільний. У хорошому сенсі. А це все одна білка в різних іпостасях?

Jenya Klazki:Різні білки. Зараз мені подобається знаходити смішні і сумні образи. І вони виходять.

JL: Я часто дивлюся на них. Коли ти дивишся на них, що бачиш?

Jenya Klazki:Полотно і фарби. Думки. Знову ти про мої відчуття! Набагато цікавіше, як моя творчість впливає на інших. А не як я до нього ставлюся.

JL:І як твої білки впливають на оточуючих, з тобою діляться думками?

Jenya Klazki: Начебто вони всім подобаються.

У автора Білочка

JL:А що приносить тобі дохід? Як я розумію, ти працювати не художником? Чи не белочніком в сенсі?

Jenya Klazki: Немного не белочніком. Дизайнер-ілюстратор, арт-директор.

JL:Цілком за профілем. Цей персонаж за майже десятиліття не переситивсь тобі? Не думаєш про новий? Про котика там.

Jenya Klazki: Ні. І про котика не думаю.

У автора Білочка

JL: Є якась цифра? Ти вважаєш своїх білок?

Jenya Klazki: Ні.

JL:Намалював, продав, забув?

Jenya Klazki: Я б залишав їх усіх собі. Але мені подобається, коли їх купують. Дуже багатьох я подарував друзям.

JL:Подобається, що у них з'являється новий будинок, або гонорар?

Jenya Klazki: Гонорар зовсім невеликий. Але приємний, в будь-якому випадку. Подобається, що вони подобаються людям.

У автора Білочка

JL: Білки на полотні, з дерева, фанери, що ще?

Jenya Klazki:Мультик є один корявенько. Але я його люблю.

JL:Ось. Нарешті. Ти любиш своїх білок?

Jenya Klazki:Ти їх повинна любити. Або не любити. А я їх просто створюю.

JL: Я люблю, так. Ти відчуваєш себеТворцем?

Jenya Klazki: Ну більше ж ніхто не придумав білочку. Мозок - мій творець.

JL: Взагалі-то, білочку придумав Бог.

Jenya Klazki: Умиваю руки.

У автора Білочка

JL: Тебе завжди хочеться їх малювати або буває що немає настрою? Не хочу вживати слово "натхнення", але мова про нього.

Jenya Klazki:Вночі, після роботи, завжди немає настрою ще працювати. Я себе змушую.

JL: Ти голодний художник або втомлений?

Jenya Klazki: Ні те ні інше.

JL:Є сучасники, які тобі імпонують?

Jenya Klazki:Чого?

JL:Подобається хто-небудь, хто живе в одному часі з тобою і займається творчістю?

Jenya Klazki: Я тільки з такими і спілкуюся. Всі подобаються.

JL: Як мені самій намалювати картину?

Jenya Klazki:Ніяк. Ти ж не вмієш малювати.

JL: Ну і що. Що-небудь абстрактне. До питання про те, чи потрібен талант?

Jenya Klazki: Потрібен, напевно.

JL: А ти відчуваєш його? Якщо перестати скромничати, нарешті.

Jenya Klazki: Талант-то? А то! У м'язах. Шарудить.

У автора Білочка

JL: Як у нормального, пристойного художника, у тебе бувають депресії?

Jenya Klazki:Неа. Я завжди напідпитку.

JL:Твоє життя, спосіб життя незвичайні? Ти красиво живеш?

Jenya Klazki:Дуже красиво, все в золоті. Навіть баночка для води. І промивки кистей.

JL: Я набридла тобі?

Jenya Klazki:Не дуже.

JL:А можна фото місця, де ти малюєш?

Jenya Klazki:Я малюю в думках.

JL:А фактично. Переносиш на папір де?

Jenya Klazki: У однушке на Перово.

JL: Ти мій сусід, чорт візьми!

Jenya Klazki: Так?

У автора Білочка

JL: Я можу використовувати твої відповіді в матеріалі? Не спотворюючи їх, звичайно.

Jenya Klazki:Ні в якому разі.

JL: Тобто, я не можу передати наш діалог навіть частково? Адже є гідні моменти. Я тебе не послухаю тоді.

Jenya Klazki:Мені пора, поки що.

JL:Спасибо.

Jenya Klazki:Ага.

У автора Білочка

Якщо ви побачите цю людину, будьте обережні - у нього Білочка!

Про енергії, вітамінах і сонливості: як все влаштовано

% Поганий настрій, сонливість, млявість - зараз ці стани ми швидше звикли пов'язувати з психологією або банальним недосипом, хоча в своїй суті вони приховують зовсім інші причини. Навіщо пити вітаміни і яка з ними зв'язок - про це розповіла компанія Bayer на своїй презентації нових вітамінів Фрутомікс. %
�� �������, ��������� � ����������: ��� ��� ��������
% Вітаміни зараз стали настільки загальними, що сприймаються виключно як таблетки. Навряд чи хтось без відповідної освіти сходу зможе пояснити, що це і навіщо.
Що таке енергія і причому тут вітаміни
% У вузькому сенсі енергія - це відчуття бадьорості, а в широкому - фізична величина, яку виробляє організм. Енергія виділяється в результаті обміну білків, жирів і вуглеводів. 80% іде на всі базові процеси (дихання, серцебиття, травлення) і 20% - на фізичну і розумову активність. З точки зору біохімії енергією є молекули АТФ, які виробляються в мітохондріях. Саме тут відбуваються процеси переробки речовин, в результаті яких і вивільняється енергія - фізика чистої води.
% Вітаміни в цьому циклі з'являються як помічники і ланки одного ланцюга. В одному випадку вони можуть виступати в ролі ферментів, в іншому - каталізаторами процесу. Якщо якісь ланки-вітаміни з цього ланцюжка випадають, процес вироблення енергії скорочується. На практиці це означає млявість, відчуття недосипу і сонливість. Саме з цих перших сигналах можна визначати гіповітаміноз.
Про енергії, вітамінах і сонливості: як все влаштовано
Міфи і реальність
% Крім завжди іншого Bayer розвінчав два самих розхожих міфу.
Від вітамінів товстіють
% Неправда. Вітаміни самі по собі некалорійні. Калорійні самі продукти, в яких містяться вітаміни. Так що у випадку з вітамінними комплексами (з точки зору споживання) це навіть більш ефективно, ніж намагатися з'їсти всю норму у звичному раціоні. Технічно це можливо тільки в літній період.
Моновітамінов краще полівітамінів
% Неправда. Моновітамінов хороші тоді, коли ви знаєте напевно, чого вам бракує. А визначити це досить складно. Полівітаміни ж містять всі найважливіші елементи як такі, але ще й у правильному поєднанні для засвоюваності.
Про якість їжі та її складі
% Вважається, що сучасні продукти, зокрема овочі та фрукти, постійно змінюються і змінюються в якості. Так, в яблуці 30-річної давності було 8 мг заліза, а в сьогоднішньому - тільки 5 мг. Апельсини постраждали особливо істотно - замість звичних 200 одиниць вітаміну С зараз вони містять тільки 21 одиниця. Виходячи з усіх цих підрахунків, логічно, що для отримання денної норми доведеться з'їдати в кілька разів більше продуктів, ніж раніше.
% Що особливо примітно, Bayer наочно продемонстрував, скільки потрібно тих самих міфічних вітамінів в реальному співвідношенні з продуктами.
Про енергії, вітамінах і сонливості: як все влаштовано
% На фото (крім Аврори): 800 г ананаса, 79 курячих яєць, 5 кг сметани, 2, 5 кг груш, відро червоного перцю, 1, 6 кг ожини, 5 кг шпинату, 600 гр курки і 0, 5 кг родзинок.
% Все це гастрономічне безумство, яке фізично неможливо з'їсти, містить денну норму вітаміну С, В12, В4, А, Е, D, Q10, фолієвої кислоти і біотину. Очевидно, що впоратися з цим неможливо.
Що і як вибирати
% Найскладніше в цьому всьому потоці інформації - зрозуміти, як все-таки правильно застосовувати вітаміни. І тут універсальної відповіді немає - шукати треба індивідуально, підбираючи кілька варіантів. Мікстури, шипучки, таблетки - суттєвої різниці в результаті немає, питання тільки у формі випуску. Вітамінні комплекси не стоять на місці, і за роки від нудних таблеток медицина прийшла нарешті до більш простим і непомітним форматам кшталт "Супрадин Фрутомікса", який і зовсім випускається у вигляді жувальних витаминок для дорослих. Мінімально - навіть Супрадін, який продається в будь-якій аптеці світу, вже буде хорошим рішенням.
Про енергії, вітамінах і сонливості: як все влаштовано