Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз

% Анна Котаіс, автор JustLady. % % %
% Чилійський художник Себастьян Ерразуріз неординарно підійшов до існування «колишніх» у своєму житті. Поки хтось сумує або злиться, він робить їх джерелом свого натхнення. І це - прекрасний приклад того, як навіть з простих житейських речей народжуються стоять проекти.
������� ��� �����: ������������ ���������� ����������
% У проекті 12 shoes for 12 lovers Себастьян Ерразуріз досліджував любов і секс через призму своїх спогадів 12 минулих відносин. 12 образів його колишніх дівчат лягли в основу ескізів взуття, створених спільно з Melissa. Вийшов ідеальний союз: взуттєва марка, яка кожну пару взуття супроводжує історією, і відв'язний художник-чилієць, у якого цих історій цілий вагон.
% Його виставка - це свого роду спроба остаточно викорінити відгомони своїх колишніх і перетворити їх у натхнення, а не рефлексію.
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
% Кожну пару туфель Ерразуріз супроводжує фотографія дівчини з особистої колекції художника і інтимна історія-замальовка з минулих відносин, яка не просто передає образ дівчини, але і піддає самого художника критиці і судження. Ці історії, часом безглузді й суперечливі, по суті, стали викликом заповідям повсякденному житті.
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
% Всі його дівчини різні - вони не схожі один на одного ні зовні, ні за характером. Себастьан зібрав їх відмінні риси та кожної видав за образом-асоціації - так з'явилася примара-Валентина, брила-Еліс, бос-Рейчел, Джессіка-джетсеттер, Софі-Снігова-Корольова, плакса-Олександра, двественніца-Анна та інші.
% Це, наприклад, замальовка про "The Virgin" Anna
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
Коли ми закінчили трахатись, я запитав у Анни:
- Було добре, так?
Вона включила душ і скептично відповіла:
- Емм, ну да. Я не знаю. Перший раз.
Я готовий заприсягтися, що, незважаючи на шум води, чув, як вона в душі молетов Діві Марії! Потім я дізнався, що вона зібралася стати черницею. З мого боку це провал, але черниця? Це вже перебір.
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
% А це - про "Honey" Natasha
Наташа зняла куртку, стала на коліна перед ліжком і сказала: «Себ, я спекла тобі печиво».
... Вона зняла з себе сорочку.
- Бідолаха, як твоя зламана нога?
- Все ще трохи болить, - зніяковіло відповів я, вдаючи, що у мене дійсно щось болить.
- Можу я тобі чимось допомогти? - Вона посміхнулася і заскочила на мою ногу, стягуючи з себе джинси.
У неї було шалене тіло.
Ми трахкали.
Вона готувала.
Вона прибирала.
Коли я заснув, вона залишила біля мого ліжка печиво, намалювала маленьке сердечко на стіні і тихо поїхала додому.
Поки у мене був постільний режим, Наташа весь час доглядала за мною. Я ніколи не зустрічав дівчину, яка була б така щаслива за цим заняттям.
Як тільки я одужав, порвав з нею.
Я не зміг звикнути до такого милому зверненням.
Дівчата як туфлі: спогади Себастьяна Ерразуріз
% Наостанок - "The Ghost" Valentina
Валентина була однією з місцевих дівчат в маленькому приморському містечку. Вона була химерно і навіть дякувати-красивою, майже як загубився дитина, що живе в лісі. Ми з нею бачилися на пляжі кожен день, але ніхто з нас так і не заговорив.
Одного разу зовсім раптово вона з'явилася перед моїми дверима і - провела зі мною ніч. Це було, можна сказати, електрично.
Складно повірити, але всякий раз, коли у нас був секс, волосся Валентини виглядали ще більш дивними, ніж зазвичай. Начебто це був електричний розряд - коли вона закінчувала, виглядала так, ніби щойно засунула пальці в розетку. Очевидно, їй подобалося, як виглядали її волосся після сексу, тому вона продовжувала до мене приходити. Я ніколи не знав, звідки вона приходила і куди йшла після. Вона немов плавала в просторі туди-сюди і створювала особливу ауру. Було відчуття, що вона поруч зі мною, але десь в іншому місці. Ночами я міцно притискався до неї, намагаючись хоч якось її втримати. В кінці літа я змусив її пообіцяти мені повернутися, але вона не повернулася. Я приїхав на море наступного літа в пошуках, але її вже не було.
Одного разу через багато років я її зустрів. Вона виглядала старше, але все такий же дикої і красивою, як раніше. Вона мені посміхнулася, тримаючи за руку засмаглого дитини з такими ж божевільними волоссям. Я її трохи любив.

Пластика грудей. Тема розкрита

% Аня Тю, автор JustLady. % % %
% Тіна Рузина, фотограф і модель, детально розповіла JustLady про свій досвід ендопротезування грудей. Про страх, біль і про те, з чим вам доведеться зіткнутися, якщо ви все ж таки зважитеся. І показала результат.
�������� �����. ���� ��������

Тіна Рузина: Відразу хочу сказати, що моя розповідь не є пропагандою пластичних операцій, я не виступаю за модифікації - все має бути в міру. Природа дала нам все, що потрібно, хірургія - це ваш і тільки ваш вибір. Враження щодо пластичної хірургії тут вельми суб'єктивне і не варто приймати його за авторитетну думку.

Пластика грудей. Тема розкрита

Тіна до операції. І так, у неї є татуювання

У сучасному світі зовнішня краса неабияк переважила цінність духовності. Дівчата і хлопці все більше прагнуть виглядати красиво, думати правильно йде на другий план. Можливо, це порок ХХI століття, а може, фізична краса - ключ до гармонії? Адже тіло - храм для наших душ.

Дуже часто я задаюся запитаннями краси. Що вона означає для мене? Яку форму і зовнішність вона має в моєму розумінні. На що я готова заради краси? Не секрет, що красивому людині простіше влаштуватися на роботу, завести нові знайомства, привернути до себе увагу. Але іноді природа робить нас не такими, якими б нам хотілося себе бачити. Звідси з'являються комплекси, з'являються рамки, все більше бар'єрів у спілкуванні, в розкріпачення, а бажання подобатися не тільки чоловікам, але й жінкам залишається. А іноді це наслідки якої-небудь катастрофи або травми. І що залишається? Невже обов'язково лягати під ніж хірурга? Всі ми мріємо бачити себе ідеальними. Я спробую відповісти на ці хвилюючі питання.

Ендопротезування

Незважаючи на те, що я противниця хірургії, мені довелося скористатися послугами хірурга. Багато хто може списати це на комплекси, але я впевнена, що для мене це був вимушений захід. Кілька років тому, на тлі мого розлучення, я піддалася сильного стресу. До стресу розмір моїх грудей був першим. І мене все влаштовувало. Я досі не розумію, чому саме ця ситуація вдарила по моєму організму найсильніше. Але в той рік я дуже багато хворіла, і все це відбилося на моїй фігурі. Я схудла з 45 до 37-38 кг (зріст 160). А поправитися назад було вже вкрай не просто, враховуючи, що у нас все в родині дуже маленькі і худенькі. І, взагалі-то, я була задоволена собою, але мені дуже хотілося повернути свої 45 кг. Я стала намагатися повніти, але цього вистачало рівно на зимовий період, а далі вагу знову падав. Я розуміла, що це не нормально, до того ж на тлі всього схудла і груди. І якщо раніше це був перший номер, то тепер він скотився до нуля. Але хоч в одному мені пощастило - від природи форма моїх грудей, нехай навіть і маленька, завжди була дуже красива і акуратна. Жоден з моїх чоловіків, ніколи не скаржився на цей фактор. Однак про це думала я. Мені довелося вирішувати, як бути далі, адже вага не збільшувався і обсяги теж.

Перша консультація лікаря

Я сходила до мамолога, пройшла УЗД, і лікарі сказали мені про деякі відхилення щодо цього процесу і підтримали моє рішення. З 2011 року я почала посилено моніторити питання про пластик. Дуже багато чуток поширене навколо операцій. Те з наркозу люди не виходять, то імпланти в літаках лопаються, то спливають у басейні, то плавляться в солярії. Загалом, багато страшилок і міфів. Мені стало гранично ясно, що чим більше я читаю про це в інтернеті, тим більше сумнівів у мене з'являється. А сумніватися ніяк не хотіла. Мені потрібно було впевнено йти до своєї мети - бути красивою і успішною дівчиною. До того ж постало питання: коли, якщо не зараз? І тоді мені почали траплятися клієнтки, які проходили через все це і щасливі, красиві, а головне - здорові.

Я почала потихеньку розпитувати про всі плюси і мінуси. Відповіді мене влаштовували, лякала, звичайно, ціна. Але я була готова до такої суми: все ж це вкладення, яке варте того. Так я почала шукати свого хірурга, робити операцію в іншому місті мене відразу відрадили, так як це зайва морока і переплата. Зараз ендопротезування за складністю можна порівняти з видаленням апендициту. І я була впевнена вже з вибором клініки, так як не раз чула відгуки і бачила позитивні результати. На жаль, я не можу прорекламувати тут цю клініку, так як хлопці мені за це не доплачують. Я думаю, у них і так немає проблем з клієнтами. Залишалося тільки накопичити суму - і в бій.

Коли вся сума була на руках, а значить, відступати було пізно, я пішла на першу консультацію, де мені зробили всі виміри. Ми довго вибирали фірму імплантів, щільність, розмір. Насправді стільки токностей в цьому, що голова йшла обертом. Мене трясло від страху. Я ніколи в житті не лягала під ніж, а тут я чітко зрозуміла, що в мене операція через тиждень, і я настільки панікую, що не можу зв'язати й двох слів. Але якщо я відступлюся, то так і буду шкодувати про те, чого не зробила. Друзі, мама - всі мене підтримали у моєму виборі. І я зрозуміла в той момент, що мене оточують безцінні люди.

Вибір імпланта

Постало питання про розмір. Я адже була зацікавлена ​​виглядати природно. Мені всього лише потрібно було врівноважити груди зі стегнами. Я вирішила, що з моєю комплекцією відразу 3 розмір буде відвертим перебором, це буде занадто вульгарно і неествественно. До того ж хірург підтвердив мої слова на вимірах і сказав, що 2 розмір буде ідеально виглядати на моїй фігурі. Я погодилася. Мені було важливо, щоб все це було ідеально.

Пластика грудей. Тема розкрита

Як з'ясувалося, при оплаті операції кожна дівчина підписує цікавий договір, в якому є графа, в якій говориться, що жоден хірург не гарантує вам ідеальну симетрію, так як її просто не буває в природі. Я погоджуся, але ж ми, звичайно, всі хочемо заплатити і побачити результат, який навіть і не можливий. Взагалі там багато цікавих пунктів, що якщо не дотримуватися реабілітацію, то можна нашкодити собі. Раджу читати його ДУЖЕ уважно.

Форма і фактура

Крім розміру потрібно було вибрати і форму, і фактуру, і щільність наповнювача самого імпланту. Як виявилося, сам гель буває трьох рівнів жорсткості. Ми вибрали самий м'який. На дотик такі груди неможливо відрізнити від натуральної, так як вона дуже пластична і приймає природну форму. Я відразу вирішила ставити "круглі". Це для моєї комплекції ідеально підійшло. Ми вибрали найкращі і дорогі в лінійці Perthese від компанії Mentor. Заміряли і вибирали всі ці справи більше години. Потім оформили замовлення, і я поїхала додому в очікуванні дня операції.

Пластика грудей. Тема розкрита

Фото вдалого ендопротезування. Імплатни Perthese

Через тиждень я приїхала в клініку і мені сказали, що другого розміру у них в наявність не виявилося, тому будемо ставити 2, 5. Не скажу, що мене дана новина засмутила.

Страх перед операцією

Було нестерпно страшно. Хірурги - народ забавний, постійно жартують, посміхаються. Хочеться думати, що вони бачать в тобі не тільки гаманець з грошима. До мене в палату прийшов анестезіолог і детально розповів, як усе відбуватиметься. Мені поставили укол, щоб я не хвилювалася, але я все одно дуже сильно панікувала, мене відвели в операційну, ну а далі подіяв наркоз @. @

І для мене почався справжнісінький кошмар, коли я почала виходити з нього. Мене колотило, морозило, після наркозу снилися жахливі маячні сни. Я дико хотіла їсти і пити, але від ковтка води мене почало сильно нудити. Мені пояснили, що не дадуть мені пити і їсти до ранку, так як все одно нічого не вийде. Груди хворіла, було страшно повертати шиєю і рухати руками.

Перші відчуття

Це, звичайно, все нестерпно боляче і нестерпно страшно, тому ви повинні підготуватися до того, що перші три дні ви будете буквально вмирати. Якщо чесно, я ридала, коли ніхто не бачив. Мені було важко від цього болю. Мені здалося спочатку, що я все дарма це задумала. Від болю страшно чхнути, встати, перевернутися на бік. Перші три дні можна спати тільки на спині і не піднімати руки вище плечового пояса. Я вже мовчу про те, як складно ходити в туалет. Краще відразу купити качку, бо вставати кожен раз так боляче, що іноді зайвий раз стерпиш, ніж підеш в туалет. Одяг потрібно відразу вибрати ту, що на ґудзиках, так як руки наверх не можна піднімати, і це просто болісно. Знеболювальне особливо не допомагає, а кожен крок лякає - адже ти відчуваєш, як щось чужорідне здригається. Від цього у мене постійно було відчуття, що вони ось-ось відваляться і втечуть.

Реабілітація

Але на третій день, коли ти вже їдеш на перев'язку, ти відчуваєш помітне поліпшення. До того ж хірург, оглянувши все, сказав: "Ну і що ти драматізіруешь? У тебе навіть шви не почервоніли! Все відмінно в тебе. Ходити, вставати можна." Після його слів я так піднялася духом, я не те що вийшла з клініки - випурхнула звідти.

Цілий місяць я змушена була носити компресійну білизну, яка забезпечує правильне загоєння. Був жаркий вересень. Тому я рекомендую робити такі операції в зимовий час, коли не так потієш. Процес загоєння йде набагато краще. Носити цю білизну - катування, воно здавлює ребра подібно корсету, тисне, але дуже грамотно все фіксує. Як ви будете носити цю білизну, таким і буде остаточний результат.

Пластика грудей. Тема розкрита

Так потихеньку я приходила в себе. Спеціальну білизну потрібно було носити місяць-півтора, для того щоб імплант обріс всередині капсулою і перестав бути рухливим. Набряк в перші півтора місяці досить значний. З ним моя груди були повного третього розміру, якщо не більше. Я дуже здивувалася, адже я думала, буде менш. Але коли мені зняли шви, і через півтора місяці набряк зовсім пішов, імпланти опустилися злегка, зайняли природне положення, розмір став 2, 5, як і планували. І про здивування! Пластика виявилася настільки вдалою, що у мене вийшла симетрія. Я була в захваті, адже мені всі казали, що це майже неможливо. А у нас вийшло, і я була щаслива.

Незаперечні плюси

Не загубилася чутливість грудей. Не з'явились розтяжки. Рубці дуже акуратні, планую зовсім їх відшліфувати через 2-3 роки. Ідеально сидить весь одяг. Підходить абсолютно все білизну в магазинах. Не відчувається вага. Всі приростає настільки природно, що відчуваєш вже як свою. З такими грудьми і зовсім можна забути про білизну, якщо, звичайно, ви не робите 5-6 розмір, де лікарі обов'язково рекомендують не ходити без білизни, щоб під вагою груди не обвисає. Я вже мовчу про особисте життя, які зміни відбуваються там! Але це вже інша історія.

Пластика грудей. Тема розкрита

Тіна після ендопротезування

Явні мінуси

Шрами, хоча їх зараз роблять дуже акуратними і непомітними. Перші півроку про спорт можна забути, ніяких сумок на одне плече, ніяких тягарів в руках, ніякого бігу, ніяких різких махів руками. Дозволяється тільки плавання - і те, дуже індивідуально і не інтенсивно. Також у дечому в сексі себе теж доведеться обмежити. А через півроку поступово можна повертатися в спорт, знову ж таки в помірних кількостях.

Результат

Скажу від себе чесно, не було ні секунди, щоб я шкодувала про рішення. І, можливо, багато хто мене не зрозуміють або засудять за те, що я трохи змінила свою зовнішність, але це зробило мене щасливою, впевненою в собі. Оточуючі в захваті, а вже я тим більше. А найголовніше, що влітку можна ходити без білизни, це дуже зручно.

Пластика грудей. Тема розкрита

Що-небудь ще?

Чи буду я вдаватися до подальших модифікаціям? - Ні.

Єдине, що мене не влаштовувало, я поправила і змогла полюбити себе, стати щасливою. Я не з тих людей, які, "заразившись" можливостями хірургії, починають модифікувати в собі все, що завгодно. Все має бути в міру. І якщо у жінки є якийсь "тараканчик", якого виправити здатна тільки пластика, я раджу їй позбутися цієї заморочки, щоб жити легше і щасливіше.

Однак все це дуже індивідуально і суб'єктивно. Просто в сучасному світі хірургія стала повсякденною річчю і не такою страшною, якою вона була років 10-15 тому. Що стосується мене, то я потихеньку почала набирати м'язову масу, приводити своє тіло в порядок спортом, хорошим харчуванням, прогулянками, коханими людьми поруч. Це допомогло мені відчути новий смак життя, і я тепер розумію ще більше, що зробила правильний вибір.

Тим, хто думає і сумнівається, хочеться сказати, щоб ви не боялися болю. Біль - це лише маленька частина цього шляху, який потім приносить масу задоволень, а біль іде без сліду. Тут головне, знайти свого художника, який доведе ваші форми до досконалості.

Спасибі всім за увагу. Якщо є якісь питання по даній темі, які я не торкнулася, я відповім на них в коментарях.

Дорогі дівчата, світитеся, любіть і даруєте світу свою красу!